نکته ها مهم در طراحی سربرگ های ست اداری به چه طریق است
از نکات اساسی
در سامان دهی سربرگ ها در طراحی ست اداری به این طریق می باشد که سربرگ طراحی ست اداریخوب تر است توسط المانهایی که به دوست داشته
طراح ست اداری برگزیده می شود (فرم، خط، نوشتار،
رنگ و ...) حداقل از دو طرف بسته گردد. مهم نیست که این بسته شدن از کدام ضلعهای
سربرگ درطراحی ست اداری باشد. اما بهتر است برای زیبایی هرچه بیشتر و فاصله گرفتن
آن از اوراق یادداشت، حداقل از دو سمت بسته شود.در طراحی ست اداری یا ساخت ست اداری
و یا سفارش طراحی ست اداری و سفارش ساخت ست اداری فونت های استفاده شده در
طراحی سربرگ معمولا بین 10 تا 14 پوینت انتخاب می شود. باید توجه داشته باشید اگر
سربرگ شما در کاغذ A5 طراحی میشود، این سایز از فونت را نباید کوچک کنید . بزرگی و
کوچکی نوشتار در سربرگ های A4 و A5 با هم تفاوتی نمیکنند.در سفارش طراحی ست اداری
یا سفارش ساخت ست اداری به کار می رود.